Etorkizuneko garraiobiderako prestatzen ari gara

Hemen, TOPOaren zabaltze-proiektuaren inguruko informazioa topatu dezakegu. Ongi etorri, TOPOgunera. 

Azken jakinarazpenak

Denak ikusi

BILERA INFORMATIBOA AZAROAK 14

Irakurri

BILERA INFORMATIBOA AZAROAK 7

Irakurri

BILERA INFORMATIBOA URRIAK 24

Irakurri

  • 4.2 km-ko ibilbide zabalera

  • 7'5 minutuko maiztasun berria

  • 3 geltoki berri

  • 7 sarbide puntuak

  • 21.000 m2-ko gune publiko aseka

  • 2022an zerbitzu berria martxan

Hiritarren galderak

TOPOgunea hiritarrei TOPOaren zabaltze-proiektuari buruzko beharrezko informazioa eskaintzeko sortu da. Bertan, zu bezalako hiritarrei sortutako zalantzak, webgunean argitu ez direnak, argituko dizkiegu.

TOPOgunea Easo Amara

Easoko Euskotren geltokian ere eskainiko dizugu arreta ondoko ordutegian
10:00-13:00 / 16:00-18:00. 
Astelehenetik ostiralera.

Antiguak eta Erdialdeak badute euren autobus -zerbitzua. Zertarako behar dute orain trena?

Autobusak zerbitzu bikaina eskaintzen du Donostian, baina TOPOaren zerbitzua osagarria izango da eta aukera emango du modu eraginkorrean mugitzeko. Trena garraiobide efiziente eta puntualena da, eta beste garraiobideek ez bezala, zerbitzua modu independientean eskaintzen du. Lurpeko azpiegitura denez, trafikoak ez dio eragiten, ezta bestelako baldintzek ere. Bestela esanda, hirigunea itxita badago, Behobia-Donostia edota Klasika bezalako probak direla medio, trenak modu berean eskainiko du zerbitzua.

Egunerokoan ez dut TOPOa erabiltzen, zer garrantzi du eraikuntzak niregan?

Erantzun ugari egon daitezke, baina garrantzitsuena honakoa da: TOPOak hiria hobetuko du. Batetik, zerbitzu hobea eskaintzen badu, hirian auto gutxiago ibiliko dira (trenak 100 autok bezainbeste pertsona garraiatzen ditu), eta hiri erosoagoa bilakatu dezakegu oinezkoentzako gune gehiagorekin eta kutsadurarik gabe. Bestalde, birsortze urbanistikoa hobetuko du. Easo auzoan tren lubakia desagertuko da, eta egungo 21.000 metroko trenbidea lur azpian kokatuko dugu, eta hiriko gune berri bilakatu: gune berdeak, irekiak...

Lasarte-Oriakoa, Irungoa... naiz. Zertan hobetuko du nire eguneroko bizitza eraikuntza berriak?

Urtean egiten diren 6,7 milioi bidaietatik %60 Donostian bizi ez diren pertsonek egiten dituzte. TOPOa donostiarrentzat zein gipuzkoarrentzat da (bereziki, inguruko herrietako biztanleek erabiltzen dute). Hori dela-eta, azpiegiturak handitzearekin batera, Gipuzkoako biztanleak unibertsitatera edota lanera modu zuzen, eroso eta jasangarriagoan bertaratu ahal izango dira.

TOPOa. Historia luzeko garraioa, lurralde baten zerbitzura

Abenduaren 5ean Donostia (Peñaflorida kalea) eta Irun arteko bidea jarri zen martxan.

TOPOa. Historia luzeko garraioa, lurralde baten zerbitzura

Uztailaren 5ean, Irun eta Hendaia arteko tartea jarri zen martxan.

TOPOa. Historia luzeko garraioa, lurralde baten zerbitzura

Ekainaren 7an, Donostiako hiri-zirkuitua itxi zen, Peñaflorida kalea eta Amarako geltokiaren artean.

TOPOa. Historia luzeko garraioa, lurralde baten zerbitzura

Donostia eta Hernani arteko trenbidea itxi zen, TOPOarekin Amara eta Loiola arteko bidea elkarbanatzen zuena.

TOPOa. Historia luzeko garraioa, lurralde baten zerbitzura

Hamarkada honetan, TOPOak gorakada handia izan zuen Belaskoenea, Anoeta eta Lasarteko adarreko geltoki berrien irekierarekin.

TOPOa. Historia luzeko garraioa, lurralde baten zerbitzura

Azpiegiturak eta zerbitzua hobetu egin ziren Lugaritzeko ingurabidea irekitzean, eta, ondoren, izen bereko geltokia eraiki, eta Amara eta Añorga arteko bidea zabaldu zen.

TOPOa. Historia luzeko garraioa, lurralde baten zerbitzura

Lasarte-Errekalde-Añorga, Loiola-Herrera, Fanderia-Oiartzun eta Altzako adarren zabaltze-prozesuari ekin zitzaion. Geltoki berriak eraiki ziren Añorga, Loiola, Intxaurrondo, Herrera, Altza, Fanderia eta Oiartzunen.